Soluțiile noastre de asigurare sunt create pentru evenimente neprevăzute.
Renault îți oferă pachetul de asigurare potrivit nevoilor tale, de la asigurare completă la asigurare în funcție de numărul de kilometri sau în caz de accident. Alege-l pe cel care ți se potrivește.
Asigurare RCA
În România, asigurarea de Răspundere Civilă Auto (RCA) este obligatorie pentru toate vehiculele înmatriculate.
Asigurarea RCA acoperă doar prejudiciile produse altor vehicule, bunuri sau persoane, din vina asiguratului.
Nivelul primelor de asigurare este stabilit de fiecare societate de asigurare.
Pentru o ofertă personalizată sună la call center-ul dedicat Vocea Clientului sau vino la asistenții în brokeraj din orice Showroom Renault.
Plata despăgubirii este efectuată de asiguratorul vehiculului avariat cu condiţia ca vinovat de producerea daunei să fie un alt vehicul asigurat RCA.
Societățile de asigurări decontează cheltuielile de transport ale vehiculelor de la locul accidentului până la service-ul care va efectua reparaţia.
Asigurare Renault CASCO
Produs destinat clienților persoane fizice sau persoane juridice ce dețin un vehicul Renault cu o vechime de până la 4 ani şi care este disponibil exclusiv la asistenții în brokeraj ai RCI Broker de Asigurare, existenți în Reţeaua Autorizată Renault.
RENAULT CASCO - Ce avantaje am?
Call center dedicat – Vocea Clientului Renault;
Produs simplu de utilizat datorită conceptului de punct unic de contact (în caz de daună trebuie doar să sunaţi la call centerul Renault și veţi fi programat pentru constatarea daunei și efectuarea reparației).
Tractare gratuită în cazul în care vehiculul este imobilizat*.
Oferta competitivă (față de ofertele obișnuite ale asiguratorilor parteneri pentru vehicule marca Renault).
Garantarea reparațiilor efectuate în Rețeaua de Reparatori Autorizaţi Renault.
Prioritate la reparațiile în Reţeaua de Reparatori Autorizaţi Renault.
* Până la cel mai apropiat punct service din rețeaua autorizată Renault.
RENAULT CASCO - Ce fac în caz de daună?
În cazul unei daune este suficient să apelezi call center-ul dedicat Vocea Clientului. Conform alegerii tale, vei fi programat pentru constatarea daunei şi efectuarea reparației.
În ceea ce priveşte reparaţia, între Reţeaua de Reparatori Autorizaţi Renault şi Asiguratorii Parteneri există contracte de decontare directă, deci nu trebuie să achiți contra-valoarea reparației către service-urile autorizate.
În plus, vehiculul va fi reparat la standardele recomandate de producător, asigurând astfel protecția maximă şi garanţia unei reparaţii executate corect.
Te așteptăm în showroom-ul nostru de pe Botizului nr. 43A. Dacă ai întrebări, nu ezita să ne contactezi: +40 261 768 760 sau prin e-mail: vanzari@autoclass.ro
Mulțumim că ai ales Auto Class.